POETESA

Răţuşca cea botoasă şi gripa porcină

Posted on: January 13, 2010

Fată, gripa asta de acum
E şi la mall, peste drum?
Că dacă mă fac c-un porc
Acuşica mă intorc
Şi îmi iau 2-3 gripe
Că vrea mama să mă mărite.
Că e porc, că e măgar
Să fie parlamentar
Şi să aibă-n portofel
Hârtiuţe fel de fel.
Şi mai verzi şi mai albastre
Teancuri… numa’ d’alea groase.

Am văzut că unii poartă
O măscuţă cam jenantă
N-are niciun cristal mic
Unu roşu, la botic?!

Alţii urlă că îşi fac
Un vaccin controversat
Nu-nţeleg de ce şi cum
Să mă-nţep?!? Mi-l face-n c**?

1 Response to "Răţuşca cea botoasă şi gripa porcină"

cum ziceam… mission impossible accomplished! :))

Leave a comment

Categorii

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3 other subscribers